دومین جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی امروز در ارومیه آغاز شد.

مهدی صدر احمدی مدیر صندوق بازنشستگان کشوری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: دومین جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان با هدف اشاعه فرهنگ نشاط و سلامت و در 5 رشته ورزشی شامل تنیس روی میز، شنا ، تیراندازی ، شطرنج و دارت برگزار می شود که 36 نفر از بانوان و 236 نفر از آقایان با همدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود: در اولین روز برگزاری مسابقات 32 نفر بازنشسته در قالب 8 گروه 4 نفره در رشته تنیس روی میز با همدیگر به رقابت پرداختند و در پایان آقایان احمد جفرپور، صمد امیرذهنی و حسن امیری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
صدر احمدی گفت:فردا نیز شاهد برگزاری مسابقات تنیس روی میز بانوان و شنا آقایان در مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه و تیراندازی بانوان و آقایان در ورزشگاه 6 هزار نفری خواهیم بود.
مدیر صندوق بازنشستگان کشوری استان افزود: نفرات اول این جشنواره نیز اردیبهشت ماه سال آینده برای شرکت در مسابقات کشوری جشنواره ورزشی صندوق بازنشستگی اعزام خواهند شد.

دومین جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولین و بازنشستگان استان در مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه آغاز شد و تا 11 بهمن نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/م

دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان در آذربایجان غربی آغاز شد

برچسب ها: شطرنج ، تنیس ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.